Кар'єра

Спеціаліст підтримки клієнтів

Знайди роботу своєї мрії! Прямуй до Хекса 🙂 Зараз ми набираємо новачків на позицію Менеджера з підтримки клієнтів зі знанням англійської мови на просунутому рівні.

Для кого ця вакансія?

  • для студентів, які прагнуть поєднувати навчання з роботою та практикувати свої знання англійської мови з нейтів спікерами;
  • для молодих спеціалістів, які прагнуть матеріальної незалежності та фінансової стабільності після закінчення університету;
  • або ж для спеціалістів, які бажають працювати у комфортному воркплейсі із злагодженим механізмом кооперації, товаришування і поваги один до одного.

Вимога:

  • advanced English (С1).

Обов’язки:

  • надавати клієнтам вчасну та якісну підтримку в чатах, по телефону та email; працювати із замовленнями: приймати заявки, обробляти їх, слідкувати за виконанням тощо.
Ми любимо невимушеність і простоту у спілкуванні, тому на дух не переносимо бюрократію і формалізм. На вас чекає доброзичливий колектив та менеджмент, відкритий до запитань та пропозицій.

Разом з Хекса ти отримуєш:

  • позитивну робочу атмосферу і дружній колектив;
  • офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • конкурентну заробітну плату (завжди вчасна виплата 2 рази на місяць);
  • гнучкий графік роботи, який підходить саме тобі;
  • яскраве культурне життя компанії – нестримні вечірки, яскраві тімбілдинги, корпоративи, турніри тощо;
  • комфортні умови праці, корпоративну бібліотеку, зони відпочинку;
  • відсутність овертаймів, дрес-коду або інших чинників, що заважають любити свою роботу;
  • зручне розташування офісу на Подолі ( 9 хв. від ст.м. Контрактова).
Поспішай! В hexa.com.ua вже чекають на твоє резюме 🙂